Mulla oli viikonloppuna aika tylsää, joten päätin alkaa tekemään omaa musavideota keshan biisiin tiktok. joo kerroin sen täällä jo Se sit jotenkin vaan jäi, kun windows movie maker pelleili, ja se biisi alkoi kuulostaa ihan tysältä mun korvissa. Koitin ladata iMovieta tähän koneelle, mutta eihän se sovi yhteen mun koneen kanssa. Päätin sit vaihta biisin Justin bieberin love me-kappaleeseen, ja tää on jo aika hyvässä vaiheessa.
 
Tänään oli koulussa ihan mukava päivä, vaikka mua väsytti ihan kauheesti. Meillä oli ilmasuntaidontuntia pitämässä Anu Palevaara, siis se Jenni salkkareista. Ja se oli oikeesti ihan hauska tyyppi. paitsi että se näytti livenä vähän vanhemmalta, kun telkkarissa.
 
Se piti meille kaikkia kivoja ilmasuharjotuksia, improvisointiharjotuksia, ja kaikkea, ja oli kerrankin ihan jees ilmasutaidon tunti. Tai mä ainakin tykkäsin.
 
Koulun jälkeen mulla oli ihan kauhee nälkä, niin päätin sitten syödä jotain, ennen kun tulin omalle koneelle yläkertaan. Kun mä olin keittämässä nuudeleita, kaveri soitti, ja kerto, että nettiin on tullu nyt kaikkien ripareiden isoset. Tein sitte nopeesti ruuan valmiiks, söin sen, ja kiirehdin koneelle. Olihan mun saatava tietää, että mille riparille pääsin. Pääsi sitten sille, minkä pistin listassa ekaksi, eli elämännokka 2;selle jee.
 
 
 
Mulla oli tylsää ja päädyin sitte ottamaan muutamia kuvia. Mutta ei mulla tässä nyt varmaan muuta asiaa ollu.