Mä oon aina ajatellu, että mä en olis mitenkään prändiuskollinen, ostan vaatteita mistä millonkin, mulle käy mikä vaan ruoka, ja en yleensä suosi mitenkään jotain tiettyä merkkiä. Tänään kuitenkin älysin, että mä olen ainakin jollain tapaa prändiuskollinen. Kaupassa ostan juuri tiettyä ruisleipää, koska oon todennut sen maistuvan hyvältä, samanmerkkistä meikkivoidettakin oon käyttänyt tässä jo yli puolenvuoden verran, ja käyn mielummin hesessä syömässä, kuin mäkissä, enkä osta vaatteita kapphallista, koska ne ovat liian 'aikuisia' mun makuuni.
Tänään siis kävin s-marketissa, koska multa oli lakka ja meikkivoide loppu, sekä mulla ei oo kesän jälkeen ollut mitään kunnon puuteria. Oon käyttänyt pelkkää aurinkopuuteria, ja vaikka onhan sekin puuteri, nii sen kanssa olis hyvä käyttää jotain ihan tavallista puuteria.
 
 
Tutkiskeltuani kaupan meikkiosastoa hetken aikaa, päädyin siihen samaan tuttuun meikkivoiteeseen, jonka olen todennut toimivaksi. Eli siis mayelline new yorkin new affinitoneen. Puuteri, jota käytin keväällä sekä kesällä, oli joku lumenen, mutta mä en oikeen pitänyt siitä. Niimpä päätin sitten koittaa jotain, jota en ole ennen koittanut. Vertailtuani kaupan valikoimia hetken aikaa, päädyin sitten maybeline new yorkin Dreammat powder-puuteriin. Tän kanssa mulla oli aluksi ongelmia, sillä tiesin, että jossain tän puuterijutun takana olisi peiliosa, jossa olis sitten myös tämä, millä puuteria levitetän. Älysin sitten vasta viiden minuutin repimisen ja runnomisen jälkeen katsoa  puuterin taakse, jossa oli selvä ohje tämän peiliosion avaamiseen.
Mä en yleensä osta sitä samaa lakkaa, mitä mulla on ennen ollut, haluun kokeilla aina jotain uutta. Haisteltuani hetken aikaa kaupassa eri lakkoja, päädyin sitten schwarzkopfin got2be sexy lakkaan, joka on jotenkin tutun hajuinen. Tai ehkä se sitten johtuu siitä, että jollain kaverilla on ehkä ollut tää joskus, ja siitä oon sitten saanut tätä haistela. Hyväntuoksuinen jokatapauksessa.
Niin joo ja noi karkit tuossa kuvassa kuvastaa sitä, että ostin samalla irtokarkkeja
 
Tänään mä en oo tehnyt kauheesti mitään, ollut koneella ja väähän siivonnut huonetta. Tai kävinhän mä siellä s-marketissa kanssa. Siivotessani huonetta löysin pitkään kadoksissa olleen kulmakynäni, sekä jonkun vanhan ripsivärin. Kuka sanoi ettei siivoamisesta ole hyötyä?
 
 
Tässä kuva mun päivän asusta. Mulla ei oo hajuakaan, että mistä nämä vaatteet on ostettu, mutta siis:
 
#valkoinen toppi @ h&m
#vaalea, löysä, pitkä paita @ seppälä?
#Mustat legginsit
#kädessä joku leopardikuvioinen hiusdonitsi
#kaulakoru kirppikseltä
 
En oo koskaan ennen tilannut yhtään mitään netistä. En yhden yhtä paitaa, housuja, tai edes mitän hiustuotteita tai meikkejä. Eilen sitten uskaltauduin tilaamaan yhden hupparin, kuvaa pistän siitä sitten, kun se saapuu tässä parin viikon sisällä. Kauppa oli siis joku saksalainen nettikauppa, mutta mitä siitä paikasta muiden kirjoituksia luin, niin aina ovat tuotteet perille tulleet ja hyvässä kunnossakin vielä. Postikuluja tuli siis jotain 12€, mutta jouduin itse maksamaan niistä vain puolet, kun isäpuoli tilasi sieltä samalla jokun paidan. Yhteensä tää huppari siis tuli maksamaan mulle sen 46€, eli ei mitenkään kauhean paljon. En malta millään odottaaa, että pääsen alennusmyynteihin ostamaan uusia vaatteita.