Käytiin tänään äidin ja veljen kanssa myyrmannissa, ja ostin sitten glitteristä uuden lompakon, kun se kerta maksoi vaan jotain  viis euroa. Musta tuntuu, että mä hukasin mun puhelimen myyrmanniin, kun en löydä sitä mistään. Jos joku bongaa myyrmannista sinisen nokian expressmusic-kännykän, jonka taustakuvana on bill, niin saa huikata tänne päin! Tosin musta tuntuu, että se on vaan pudonnut autoon.
Löysin tossa eilen illalla uuden aivan ihanan artistin, vai mikälie nyt onkaan. Oikeestaan mä löysin sen jo joskus muutama päivä sitten, mutta kuvittelin sen just tälläseks tyypilliseks fruidemusiikiks, niin en sitte jaksanut kuunnella siltä yhtään biisiä. Eilen kuitenkin päädyin sit kuuntelemaan muutaman biisin, ja mä rakastuin. Joo, kyseessä on siis Justin Bieber, miten mä en oo kuullut tästä aikaisemmin?
 
Ainiin, eilen alkoi sitten se operatio hiustenvärjäys, ja näistä tuli mun mielestä tosi kivat! Vielä tosin täytyy vähän vaaentaa, mutta ehkä sit parin kuukauden päästä.
 

AINIIN, eilen siis saapui se mun uus huppari, ja tää on aivan ihana! Vaikka toi tasku oli vähän alempana kun oletin, ja tää huppari oli vähän löysä, niin ei se haittaa, tää on tosi kiva. Pidin tätä kanssa tänään koulussa.

Päädyin muuten eilen illalla lukemaan bb-lotan blogia, ihan näin muuten vaan. Lueskelin siinä sitä sitten, ja sit älysin sieltä tekstin seasta lukea, että sillä on samanlaiset kengät kun mulla! Siis tollaset leopardikuvioiset feikki ugg-kengät, joita saa ainakin spiritstoresta ja aleiksi13;sta.

Sain muuten tänään koulussa palautettua sen äikän aineen, kirjotin siihen vaan yhden luseen loppuun, joka ei liittynyt eelliseen tekstiin yhtään mitenkään, mutta se sopi hyvin sen kirjoituksen lopetukseen. Alotettiin sitten tänään äikäntunnilla jotain ns. esitelmiä suomen eri murteista.