Mä tulin miettineeksi tässä tänään ihmisen muistia. Miks ihmien muistaa jotain juttuja, ja toiset se unohtaa? Ja että onko ne unohdetut asiat sitten vaan unohtamisen arvosia, tai niin vähemmän tärkeitä juttuja?
Tuli tää vaan mieleen, kun kuulin tänään, että oon joskus seiskalla ruvennut itkemään, kun olin tullut kouluun myöhässä joidenkin koulukyytijuttujen takia, mutta ite mä en muista tästä mitään. En edes nyt, vaikka joku siitä muistutti. Pari viikkoa sitten sain kuulla joltain kaverilta, että mä oon joskus halunnut oman hevosen. Sen mä kyllä tiesin, mä olin ala-asteella kauhee hevosfani. Mutta että mä oon kuulemma jo etsinyt netistä hevosten myynti-ilmoituksia ja piirrellyt pohjapiirrustuksia tallille. Ite en tästäkään muista yhtän mitään. Hassua?
 
Eilisiin suunnitelmiin tuli muuten muutos, saatan jo tänään valentaa nää hiukset, katotaan nyt. Saatan mennä kanssa yhden kaverin kanssa leffaan, jollon siis värjääminen jää joko huomiselle, tai sitten viikonlopulle.
 

 

 

Löysin lisää ihania vaatteita tuolta forever21;sestä, mutta harmi vaan, että en saa tilata näitä tuolta, kun tosiaan postikuut + tullimaksut olis kuulemma liian kalliit. Tästä tuli muuten mieleen, että tänään postilaatikkoon tuli kije, että mulle on saapunut paketti deutchrockista, mikä siis tarkottaa, että mun  huppari on vihdoin saapunut melkeen kahden viikon odotuksen jälkeen. Äiti ei jaksanut lähteä ajamaan postille, joten isäpuoli hakee sen sitten kun tulee töistä.
 
Mulla ei oo tänään kuvaa mun päivän asusta, mutta päällä siis oli ihan vaan sukkikset, farkkushortsit, yks sininen t-paita ja sitten valkonen mikkihiiri-huppari. En jasanu sen erikoisemmin tänään pukeutua.
 
Ajattelin tässä kohta alkaa ottamaan kuvia, jos jaksaisi. Aattelin, että jos värjään tänään hiukset, niin saisin sitte laitettua tänne ennen-jälkeen kuvat, mutta katsotaan nyt, katsotaan nyt.