Mulla on ollut moneen kertaan mielessä, että pitäisi siirtää tää vuodatuksesta bloggeriin. Sain sitten tossa yks päivä tehtyä sen sinne, ja kirjotin jopa ekan blogimerkinnän sinne. Mutta tässä sen ehkä sit huomaa, mä oon liian tottunut vuodatukseen. En mä haluais tätä vaihtaa mihinkään.
Mikä tarkottaa siis sitä, että mulla on paljon asiaa. Kaikki, mitä eilen kirjotin sinne bloggeiin, ja lisäks jotain tän päivän asioita.
 
 
Tässä eilisen päivän asua, en oo saanut aikaseksi ottaa tänään yhtään kuvaa, muttaah
 
# paita @ jim&jill
# vyö toisesta paidast
# Ite leikatut farkkushortsit
# harmaat sukkikset @ h&m
# kaulakoru kirppikseltä
 
Mä oon humannut, että käytän tota kaulakorua melkeen koko ajan. mutta mun mielestä se sopii melkeen kaikkien kanssa, ja se on vaan helppo ottaa kiireessä meikkipöydän päältä kaulaan.
 
Mun on pitänyt jo pitkään kertoa mun uudesta muotoilusuihkeesta/lämpösuojasta. Mä lähin kauppaan ihan vaan etsimään jotain lämpösuojaa mun hiuksille. Käytän kuitenkin fööniä ja suoristusrautaa aika aherasti. Kaupassa kiertelin hyllyjä, ja pöödyin sitte lopulta tohon TREsemmen muotoiusuihkeeseen, jossa on samassa lämpösuoja.
JA toi on aivan mahtava! Suihkautan sitä kerran vaikka otsahiuksiin, ja saan ne laitettua miten haluan.
 
 
Mä tossa eilen aamulla huomasin, että yks mun hajuvesistä on calvin kleinin. Olin ihan että wou, ja menin sitten googlaamaan, palonko tällänen maksaisi. Mä oon saanut tän joskus aikoja sitten siis äidiltä. Muutaman googlauksen ja kirjotusvirheen korjaamisen jälkeen, sain selville, että tää maksaisi n. 40-50€. vau. Tai siis, ei mulla ainakaan olis rahaa ostaa niin kallista hajuvettä! Harmi vaan, että tää alkaa olla aika lopussa.
 
 
 
 
Mä sain toissailtana mieleen, että haluan kihartaa mun hiukset. En ihan kihartaakihartaa, vaan sellasia laineita. Suihkutin pään täyteen tota muotoilusuihetta, laitoi ne pienille leteille, nukuin yön yli, lämmitin niitä vähän suoristusraudalla, ja avasin sitten letit. Näistä tuli tosi kivat! Tossa yllä vähän kuvaa, mutta tossa oon vähän suoristellut jo noita, j ne on ollut päiän mun päässä, eli ei näytä enään kovin kummosilta. Keskellä siis kuvaa siitä, mistä tilanteest lähettiin.
 
Sitten tähän päivään. Olin kaverin kanssa käymässä TAAS hyriassa. Tällä kertaa siellä sai viettää päivän niiden tunn eill tms. Me mentiin sinne vähän myöhässä, kun äiti eksy matkalla sinne koululle. Mitä järkeä sijoittaa koulu niin vaikeaa paikkaan? Mentiin sitte kuuntelemaan jotain, kun ne selitti siitä parturi-kampaamojutusta. Sen jällkeen sanottiin, että "menkää syömään ja tulkaa puolelta tonne ylös kampaamotiloihin". Kun me sitte mentiin sinne takasin, niin siellä ei ollu ketään! Olipas taas hyvin ohjeistettu hei. Mutta joo, istuskeltiin sitte siellä koulussa päivä ja lähdettiin kotiin kaverin äidin kyydillä joskus kahen jälkeen.
 
Mä olen nyt kyllä niiiin väsynyt ja kaikkea, etten jaksa lukea tätä tekstiä kirjotusvirheiden varalta, sori.