Meillä oli eilen mummu ja vaari käymässä, ja ne siirsi tosta pois ton mun vanhan tietokonepöydän, jossa siis edelleen oli se mun pöytäkone, vaikka en oo käyttänyt sitä joulun jälkeen. Nyt tää on paljon avaramman ja tilavamman näkönen tää huone, mä tykkään. Mummu ehdotti, että siihen vois ostaa jotai sen pöydän tilalle, mutta mun mielestä tää on hyvä näin. Mummu toi kanssa mulle tollaseen ihanan lampaantaljan tms. tohon mun sängyn eteen. Se on tollanen musta, sopii hyvin mun peiton kanssa yhteen.

Mä oon tässä perjantaista lähtien kuvannut ja muokkaillut musavideota keshan tik tok biisille. Ei mulla muuten varmaan menis tässä näin kauan, mutta mä en oo tyytyväinen mihinkään kuvaamaani pätkään ja sit mun täytyy aina vaan kuvata ja kuvata uudestaan. Toinen juttu on kanssa se, että mä käytän winows movie makeria, joka siis lagailee koko ajan, eikä suostu välillä näyttämään mun tekemää videota, joten joudun sitten vaan oottamaan hetken, ja sit vasta katsomaan videon.
 
Ajattelin, että voisin tehdä sellasen postauksen, missä vastailisin kaikkiin kysymyksiin. Mutta mitä nyt oon katsonut, niin mulla on vaan yksi lukija, joten niitä kysymysten lukijoita tuskin sitten on, saati sitten niitä, ketä niitä multa kysyisivät.
 
Mulla ei oo oikeen nyt kuvia, kun en oo jaksanut niitä ottaa, oon vaan kuvaillut videopatkiä tolla kameralla. Mutta joo.