//Sain tossa eilen lisättyä blogin blogilistalle, joten löydyn nyt siis myös sieltä. Lisäsin tossa sken siulaatikkoon nappulan, jossa mua voi seurata nyt siis ton bloglovinin lisäksi
 
Kirjoitin tänne eilen vielä yhden merkinnän lisää, mutta aamulla pienen mietiskelyn jälkeen päätin poistaa sen. Mä en tykännyt siitä tavasta, miten mä kirjoitin sen, ja siinä ei lukenut mitään sellaista, mitä en voisi esim. nyt tässä merinnässä mainita.
Päätettiin eilen yhden kaverin kanssa perustaa yhdessä blogi, jossa se kirjoittaisi musiikista, elokuvista sekä mielipiteistä, ja mä taas enemmän vähän samasta kun täällä. Siellä mä ehkä kirjoitan vähän enemmän näitä pelkkiä uusia vaatelöytöjä sun muuta, kun taas tänne heitän niiden jokkoon jotain omasta elämästä.
Mutta siis jos jotain kiinnostaa, niin meidät löytää täältä: http://backstage.vuodatus.net/
 
 
 
Tässä hieman päivän asua.
 
# Vaaleat farkut kirppikseltä
# IHANAT villasukat, jotka sain joululahjaksi
# Paita, jonka sain kanssa joululahjaksi, mutta mun uskoakseni tää on @ jim & jill
# Tuo vyö yhdestä toisesta paidasta
# kauakoru kirppikseltä.
# Ranteessa pidin aamupäivästä sitä leopardikuvioista hiusdonitsia.
 
Päätin eilen alkaa tehdä pipareita, kun meiltä kotoa löytyi pakkasesta piparitaikinaa. Mä en kuitenkaan voinut koristella niitä vielä, kun meillä ei ollut tomusokeria kotona. Tänään kuitenkin kaupassa käydessäni ostin sitä, ja alan tässä varmaan kohta koristelemaan niitä, kuhan vain saan ensin tämän merkinnän, ja sitten yhden merkinnän tonne toiseen blogiin kirjoitettua.
Ette muuten ikinä arvaa, mitä muuta päädyin ostamaan, kun kävin kaupassa! Oon pyytänyt äidiltä jo pitkän aikaa, että pääsisin taas kampaajalle vaalentamaan hiuksia. Äiti on vaan sanonut, ettei meillä oo rahaa, ja asia on sitten jäänyt siihen. Äiti on kanssa ollut kovasti hiusten vaalennusaineita vastaan, ja siks antais mun värjätä vaan kampaajalla. No, ostin sitten tänään kaupasta Schwarzkopf blonde-hiusten vaalennusaineen. En siis mitään vaaleaa väriä, vaan ihan sen vaalennusaineen. Äiti sanoi, että joskus viikonloppuna voisin sitten vaalentaa näitä.
 
 
pst. toi pinkki koittaa olla epäonnistunut naamasensurointi.
 
Ostin tänään kanssa kaupasta jotain läkerolleja, koska nää oli alennuksessa. Ja nää on ihan sairaan hyvän makusia! Nää maistuu joltain... en mä tiedä, mansikkarahkalta? tms. Ostin kanssa sitä uutta ediä. Tai en mä tiedä kuinka uutta se on, mutta sitä läpinäkyvää. Se on ihan ok;n makusta, mutta taidan pitäytyä tästä lähtien ihan mad-crockissa.