Ajauduttiin tänään kavereiden kanssa Helsinkiin alennusmyynteihin, ja ainakin mun osalta reissu oli kannattava. Kirjoitin eilen itteleni listan, että mitä multa puuttuu, ja mitä mä haluan lisää, tai jotain uutta. Listalla oli mm. meikkivoidesivellin, pinnejä, yksi paita kaappahlista, aurinkolasit sekä jotain meikkijuttuja, jotka multa on justiinsa ihan lopussa. Palasin sitten kotiin mukanani tällänen kasa tavaraa:
 
Tässäkään ei ole ihan kaikki mun ostamat tavarat, kun en saanut niitä ängettyä kuvaan mukaan muttah, kuvasta löytyy siis:
 
# puuterisuti[?] @ h&m 3,95€
# luomivärisivellin @  h&m 0,95€
# Aurinkolasit @ Ninja 10.00€
# 3x hiuspinnejä @ Ninja 1,50€/kpl
# 2x colossal ripsivärejä, toinen vedenkestävä @ Anttila tarjouksella 15€/2kpl, yksittäin 13,50€/kpl
# Nivea eye ine & desing - kajaali @ Anttila 8,10€/kpl
# Mavala London-kynsilakka @ Anttila 4,45€
# Garnier-muotovaahto @ Anttila tarjouksessa 3,00€
# Lady gaga the faame monster-levy @ Anttila 19,95€
# 3x mustat sukkahousut @ seppälä 9,95€/kp [osta 3 maksa 2]
 
Lisäksi päädyin sitten ostamaan yhden paidan, jota katoin jo joskus hieman ennen joululomaa jumbon kappahlissa. Se maksoi sillon jotai 40€ niin en viittinyt sitä silloi ostaa. Nyt kuitenkin näin sen foorumissa hintan 19,95€, ja jollain -20% alennnuskupongila sain hintaa laskettua viiteentoista euroon. Tässä on vaan yksi, tai oikeestaan kaksi huonoa puolta, mutta ei sitten sen enempää.
1. Tää o kokoa 40, eli siis aivan iso mulle. Mutta tää on onneksi sen mallinen, ettei aivan liian iso koko haittaa yhtään.
2. Nää taskut on jotenkin feikit. Takissa on kyllä taskunpaikat tai ne suuaukot, ja takin sisällä pussit taskuille, mutta taskut on ommeltu kiinni saumasta?
 
 
Kerkesin tässä jo vähän sotkemaan ton lakan kanssa, eli sori todellakin kaikki kynsilakkasotkut, mutta tässä siis parempaa kuvaa tästä lakasta. Ja tossa on siis vasta yksi kerros tätä kynsilakkaa, eli todella hyvin peittävää tää! En mä muuten olisi tätä ostanu, mutta mulla ei ole olemassa mitään kunnon punaista lakkaa, niin päätin sitten sellaisen ostaa.
 
Tossa ihan ekassa kuvassa näkyy vähän mun päivän asua, tuon parempaa kuvaa mulla ei siitä ole, muttamutta.
 
# pronssinen panta
# pitkä, harmaa paita @ h&m tai seppälä
# aurinkolasit @ Ninja
# koru @ viirin kirppis
# tuo vyö jostain toisesta paidasta
# mustat legginssit
# laopardikuvioinen hiusdonitsi käsikoruna
 
Mun olisi pitänyt palata vielä ostosreissun lopuksi glitteriin ostamaan sellainen punanen lompakko, vähän saman sävyinen kuin tuo mun kynsilakka, mutta muistin sen vasta bussissa matkalla kotiin.